KFC Vrasene - Rangers Opdorp 1-1

KFC Vrasene is dit weekend tegen Rangers Opdorp niet verder geraakt dan een 1-1 gelijkspel. De ploeg die Vrasene tot op heden de enige nederlaag van het seizoen aansmeerde leek lange tijd zonder punten naar huis te moeten, maar een strafschop in de toegevoegde tijd zorgde voor de puntendeling.

Het eerste gevaar kwam van Vrasene na 8’, maar het schot naar de korte hoek van Laacheri werd gepakt door doelman Van Mileghem. Langs de overkant werd het in de 12’ ook even warm voor het Vrasense doel na een hoekschop, maar de poging van Van Damme werd op de lijn gered. In de 20’ was Laacheri sterker dan bezoekend verdediger Van Riet, maar het staalharde schot van Laacheri spatte uiteen op de paal. De bezoekers lagen zeker niet onder, maar echte grote kansen vielen er in de eerste helft niet meer te noteren.

Ook in de tweede helft was het aantal kansen schaars, maar lukte het Vrasene in de 66’ dan toch om op voorsprong te klimmen. Laacheri kon alleen op doel afgaan en trapte de 1-0 beheerst tegen de touwen. De bezoekers leken van slag en leken niet meer bij machte om voor gevaar te zorgen. Het was Vrasene dat in het slot nog de kans kreeg om de score te verdubbelen, maar verzuimde om ze af te werken. Daarnaast zag het een zuivere strafschop niet gefloten worden. In de 88’ moest doelman Van Mileghem zich reppen om een vrije trap van Laacheri vanonder de lat te tikken. 2’ later kwam Van Mileghem ver uit doel, maar N Dom kon hem omspelen. De voorzet naar Laacheri was echter veel te hard zodat die niet kon afwerken voor een leeg doel. Het doelpunt viel echter langs de overkant in de toegevoegde tijd nadat opnieuw een zuivere strafschop deze keer wel op de stip ging. Geysels twijfelde niet en zorgde in extremis voor de gelijkmaker (1-0).

Volgend weekend trekken we naar het veld van Sparta Waasmunster. Supporters op post!

Doelpunten : 66’ Laacheri (1-0), 93’ Geysels (1-1)

Vorige wedstrijd

Zondag 28 april om 15:00