KFC Vrasene 1 - 0 FC Juventus Schoonaarde

• Lennert Boey
  • Nicholas De Wree
  • Enno Smout

Went out: Nicholas De Wree (Middenvelder)
    Substituted: Thibau Buytaert (Middenvelder)

Went out: Enno Smout (Middenvelder)
    Substituted: Mathias Keymolen (Middenvelder)

15' Nicholas De Wree
    90' Toon De Rop
    65' Enno Smout
    42' Lennert Boey
    15' Lowie De Mulder

KFC Vrasene heeft dit weekend opnieuw drie punten kunnen pakken, deze keer ging Juventus Schoonaarde voor de bijl.

In een ondermaatse wedstrijd waren de eerste kansen voor de bezoekers. In de 3’ kon Van Riet zijn voet nog net tegen de bal zetten, maar doelman Bettens kwam goed tussenbeide. Op het kwartier kreeg Stevens een uitgelezen kans om Schoonaarde op voorsprong te trappen, maar zijn schot uit de draai van zeer dichtbij ging over doel. Langs de overkant was het de minuut daarop wel raak toen Matthynssens een diepe bal in doel kon lopen (1-0). Kort voor de rust mocht Matthynssens opnieuw zijn kans wagen maar deze keer werd zijn scherp schot door doelman Bracke in hoekschop geduwd.

In de tweede helft zakte het spelniveau verder en kregen de supporters nog amper kansen te zien. In de 65’ moest doelman Bracke zich reppen om een lange voorzet van Verbeke vanonder de lat te tikken. In de 77’ kreeg Vervaet dé kans om de wedstrijd te beslissen, maar nadat hij alleen op doel mocht afgaan zat Bracke goed in de voeten. De bezoekers probeerden nog een slotoffensief op poten te zetten, maar verder dan een schot van Van Den Steen op de vuisten van Bettens kwamen ze niet meer.
    Volgend weekend trekken we naar het veld van Heikant Zele. Supporters op post!