KFC Vrasene 1 - 0 HRS Haasdonk

• Mathias Keymolen
  • Enno Smout
  • Ibrahim Ben Sellam

Went out: Nicholas De Wree (Middenvelder)
    Substituted: Keith Cap (Middenvelder)

Went out: Enno Smout (Middenvelder)
    Substituted: Hicam El Faissouni (Middenvelder)

Went out: Stefan Maes (Aanvaller)
    Substituted: Jens De Coninck (Middenvelder)

05' Enno Smout

KFC Vrasene heeft dit weekend de derby tegen HRS Haasdonk met 1-0 gewonnen. Een vroeg doelpunt besliste al vlug de wedstrijd.

Vrasene nam de eerste helft voor zijn rekening. Al na 5’ kon Vereecken zich doorzetten, maar zijn poging werd door doelman Van Steen in hoekschop gewerkt. Hierbij was het al meteen raak, het was Verbeke die de hoekschop van Vervaet in doel kon verlengen (1-0). Vrasene kreeg de beste kansen maar de bal wou er niet in. Op het kwartier mocht Van De Vyver vrij uithalen op doel maar zijn poging ging naast. Enkele minuten later viel een voorzet in de voeten van Keymolen, maar zijn gekraakt schot werd gepakt door Van Steen. Kort voor het halfuur had Van Steen opnieuw twee uitstekende parades in huis. Eerst keerde hij een kopbal van Matthynssens, en ook de rebound van Van De Vyver ranselde hij uit doel. Langs de overkant werd de doorgebroken Van Acker neergehaald door Bettens waarna Haasdonk een strafschop kreeg. Diezelfde Van Acker zette zich achter de bal maar Bettens redde de meubelen.

In de tweede helft liet Vrasene zich wat terugzakken en gingen de bezoekers op zoek naar de gelijkmaker. In de 65’ kreeg Van Acker opnieuw een uitgelezen kans maar zijn poging aan de tweede paal werd uitstekend gered door Bettens. 10’ later waagde Van Kemseke zijn kans met een lobbal maar zijn poging ging voorlangs. De bezoekers zetten nog een slotoffensief op poten maar doelpunten vielen er niet meer.
    Volgend weekend trekken we naar het veld van Rangers Opdorp. Supporters op post!