Voetbal Relay ID []

YouTube match report

Advanced Options

Time Event
      89Went out: KFC Vrasene Bart Claus (Middenvelder)
       Substituted: KFC Vrasene Yarni Claessens (Middenvelder)
      81Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      80Gele kaartenKl. Kemzeke Gele kaarten - Kl. Kemzeke
      67Went out: KFC Vrasene Kristof D'Heer (Middenvelder)
       Substituted: KFC Vrasene Johan Onghena (Aanvaller)
      60Went out: KFC Vrasene Tim De Mol (Middenvelder)
       Substituted: KFC Vrasene Robert Minea (Verdediger)
      24Gele kaartenKl. Kemzeke Gele kaarten - Kl. Kemzeke

De derby op het veld van Klauwaerts Kemzeke is dit weekend geëindigd op een troosteloos gelijkspel. Op een uiterst moeilijk bespeelbaar veld waren de beste kansen voor de thuisploeg, maar uiteindelijk is de brilscore voor beide ploegen billijk.

De eerste poging was voor Vrasene maar de pegel van Pieter Maes belandde naast doel. Langs de overkant mocht Matthynssens alleen op De Grave afgaan, maar in plaats van zelf zijn kans te gaan legde hij de bal breed naar een ploegmaat die buitenspel stond. Na 22' mocht El Bodmossi zijn kans gaan na een doorsteekpas maar De Grave bracht redding. Langs de overkant mocht De Langhe zijn kans wagen maar zijn schot vloog voorlangs.

Ook in de tweede helft kreeg de thuisploeg een enorme kans. El Bodmossi omspeelde De Grave maar De Koning bracht redding op de lijn. Voor een volgende en tevens laatste kans van de wedstrijd was het wachten tot de 78'. Een schot van Glenn Maes naar de kruising werd met moeite gered door Berckmoes.
      Volgend weekend speelt KFC Vrasene opnieuw een derby want dan komt Svelta Melsele op bezoek. Supporters op post!