KFC Vrasene 2 - 2 JV Kruibeke

• Noah Smet
  • Kevin Stoop
  • Daan Van Droogenbroeck

Went out: Samir Cheikh (Middenvelder)
    Substituted: Demba N Dom (Middenvelder)

Went out: Michael De Wilde (Verdediger)
    Substituted: Zidane De Roover (Verdediger)

Went out: Marouane Laacheri (Middenvelder)
    Substituted: Tuur Steenssens (Middenvelder)

90' Michael De Wilde
    74' Largo Konrad
    90' Daan Van Droogenbroeck
    08' Noah Smet
    51' Nick De Smit
    19' Killian Vereecken
    87' Angelo Fontyn
    77' Kevin Stoop
    26' Daan Van Droogenbroeck
    images/com_sportsmanagement/database/events/soccer/red_card.pngRode kaarten
    90' Demba N Dom
    90' Milan Maes
    33' Maxim Demoor

Match article

Ook in de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen is KFC Vrasene niet verder geraakt dan een 2-2 gelijkspel tegen JV Kruibeke. De bezoekers kwamen al snel op voorsprong maar moesten al na een halfuur met 10 verder. Vrasene lukte de gelijkmaker maar leek in de toegevoegde tijd het deksel op de neus te krijgen. Een strafschop zorgde in extremis voor de verdiende gelijkmaker.

Al na 7’ trapte Smet de bezoekers op voorsprong met een hard schot in de winkelhaak (0-1). Langs de overkant werd Lauhouh in de 10’ neergehaald door doelman De Vleeschouwer, maar Cheikh kon de elfmeter niet opmzetten. 3’ later zag Van Droogenbroeck zijn schot op de paal belanden. In de 33’ moest Kruibeke met 10 verder nadat Demoor de doorgebroken Laacheri neerhaalde. De Smit waagde zijn kans in de 34’ met een afstandsschot maar de bezoekende doelman bracht redding.

In de tweede helft kwam het eerste gevaar van Vrasene maar de harde vrije trap van De Smit werd gepakt door doelman De Vleeschouwer. In de 74’ lukte Vrasene dan toch de gelijkmaker nadat Konrad een hoekschop van Cheikh tegen de touwen kon werken (1-1). In de 90’ moest ook Vrasene met 10 verder na een tweede gele kaart voor N Dom. Hierop leek Vrasene het deksel op de neus te krijgen nedat de daaropvolgende vrije trap van Lardenoit binnengewerkt werd door Van Droogenbroeck (1-2). Vrasene trok na de aftrap echter onmiddellijk ten aanval, en kreeg een tweede strafschop nadat Laacheri werd neergehaald door Maes. De Wilde twijfelde niet en trapte de verdiende gelijkmaker hard tegen de touwen (2-2).
    Volgend weekend trekken we naar het veld van Rangers Opdorp. Supporters op post!

Doelpunten : 8’ Smet (0-1), 74’ Konrad (1-1), 90’ Van Droogenbroeck (1-2), 90’ De Wilde (2-2)