KFC Vrasene 2 - 1 FC Kleit

• Demba N Dom
  • Matthias Coekaerts
  • Yannick Put

Went out: Demba N Dom (Middenvelder)
    Substituted: Arne Maes (Middenvelder)

Went out: Samir Cheikh (Middenvelder)
    Substituted: Parys Lauhouh Kouadio (Middenvelder)

Went out: Yannick Put (Middenvelder)
    Substituted: Steven Van De Vijver (Middenvelder)

Went out: Bilal Yaddou (Middenvelder)
    Substituted: Tuur Steenssens (Middenvelder)

20' Killian Vereecken
    15' Demba N Dom
    67' Quentin Backqué
    89' Bilal Yaddou
    68' Yannick Put
    31' Marouane Laacheri
    14' Michael De Wilde
    32' Fabrice Roels

Match article

KFC Vrasene heeft dit weekend zijn eerste driepunter van het nieuwe seizoen gepakt. Het won van FC Kleit met 2-1. Vrasene maakte in de eerste helft het verschil, in de tweede helft konden de bezoekers enkel aansprak maken op de aansluitingstreffer.

Vrasene startte snedig, het eerste echte gevaar kwam er na 10’, maar het strakke schot van Laacheri ging net naast. 5’ later was het toch raak voor Vrasene. N’Dom was sneller dan alles en iedereen, en legde de 1-0 voorbij doelman Hautekeete. In de 20’ was het al opnieuw raak voor Vrasene. Op aangeven van Cheikh kopte Vereecken de 2-0 in het verste zijnet. Kort voor de rust had Laacheri nog een prima actie en schot in huis, maar doelman Hautekeete kon de bal in hoekschop werken.

Ook in de tweede helft kwam het eerste gevaar van Vrasene. Een hoekschop van Cheikh belandde in het pak en belandde uiteindelijk op de verste paal. 3’ later waagde Cheikh zelf zijn kans, maar na een mooie combinatie werkte hij de bal net voorlangs. Het doelpunt viel echter langs de overkant. Een afgevallen bal viel in de voeten van Bacqué, die de 2-1 tegen de touwen kon trappen. Vrasene reageerde met een strak schot van Laacheri, maar doelpunten vielen er niet meer waardoor Vrasene op de nieuwe grasmat de drie punten thuishoudt.
    Volgend weekend trekken we naar het veld van KVC Borsbeke. Supporters op post!

Doelpunten : 15’ N’Dom (1-0), 20’ Vereecken (2-0), 67’ Backqué (2-1)