KFC Vrasene 1 - 0 FC Latem

Bezoeker
  • Mylan De Kinder
  • Frederick Van Cauwenberghe

Went out: Marco De Pauw (Aanvaller)
    Substituted: Tuur Steenssens (Aanvaller)

Went out: Michael De Wilde (Verdediger)
    Substituted: Nick De Smit (Verdediger)

Went out: Samir Cheikh (Middenvelder)
    Substituted: Parys Lauhouh Kouadio (Middenvelder)

29' Marco De Pauw
65' Matthias Van Goethem
39' Bilal Yaddou
90' Frederick Van Cauwenberghe
88' Mylan De Kinder

Match article

KFC Vrasene heeft ook zijn tweede thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen winnend afgesloten. Het won met 1-0 tegen FC Latem. Vrasene trotseerde een stevige tegenstander maar trok met een doelpunt van Marco De Pauw aan het langste eind.

De bezoekers namen de beste start, maar de eerste echte doelpoging was voor Vrasene. In de 9’ nam Vereecken de bal op de slof, maar die ging over doel. Na het eerste kwartier herstelde Vrasene het evenwicht. In de 28’ moest doelman Soinne zich reppen om een vrije trap van Put vanonder de lat te duwen. Op de daaropvolgende hoekschop was het wél raak voor Vrasene. Cheikh gooide de bal voor doel waarna De Pauw de 1-0 tegen de touwen kon koppen (1-0). De bezoekers waren intrinsiek beter, maar vooraan stond het vizier echter niet op scherp. In de 43’ haalde Berwouts uit met een strak schot, maar de bal ging naast doel.

In de tweede helft ging Latem om zoek naar de gelijkmaker, Vrasene dreigde op de tegenaanval. In de 51’ kreeg Vrasene een enorme kans om de score te verdubbelen, maar nadat Maes oog in oog verscheen met Soinne trapte hij de bal voorlangs. Langs de overkant zag Vrijens zijn kopbal net over doel belanden na een hoekschop. In de 59’ was Maes opnieuw sneller dan zijn tegenstander, maar De Pauw kon de lage voorzet niet in doel werken. In de 67’ zag Rijckaert zijn poging op de lijn gered worden na een hoekschop, maar de bezoekers lieten in de 76’ dé kans op de gelijkmaker voor een open doel liggen. Latem zette alles op alles maar kreeg de bal niet meer tegen de touwen waardoor Vrasene de 3 punten thuis houdt.
Volgend weekend heeft Vrasene een vrij weekend, daarna komt KSK Beveren op bezoek. Supporters op post!

Doelpunten : 29’ De Pauw (1-0)