Jeugd

Jeugdvoorstelling + etentje 05/09/2015

Op 5 september om 19.00 uur (stipt) neemt KFC Vrasene, net als vorig jaar, een groepsfoto per leeftijdscategorie van al de spelers van U6 t/m eerst elftal. Iedereen samen op de foto, ook met al de trainers, afgevaardigden. We zullen deze foto’s vergroten en ophangen in de kantine van KFC Vrasene. We vragen alle spelers om te verzamelen om 18.50 uur, in clubkledij (indien je deze nog niet ontvangen hebt, liefst donkere kleding) aan de tribune. Nadien stellen we de ploegen één voor één voor. Aansluitend, om 19.30 uur, start de eerste ploeg met hun wedstrijd tegen SK Grembergen. Hopelijk vurig aangemoedigd door het voltallige Vrasene legioen.

Om er een compleet feestje van te maken, nodigen we iedereen uit om vóór de ploegenvoorstelling en fotosessie deel te nemen aan een gezellig etentje. Alle verdere info in de bijlage.

Attachments:
Download this file (Uitnodiging jeugdvoorstelling.pdf)Uitnodiging jeugdvoorstelling.pdf[ ]120 kB

Alle jeugdkalenders op

en