KFC Vrasene werft aan

Het groeiende jeugdledenaantal en het daaraan gekoppelde aantal ingeschreven jeugdploegen maakt de onmiddellijke aanwerving van 2 jeugdtrainers noodzakelijk.
Kandidaten zijn bij voorkeur in het bezit van een trainersdiploma of bereid een cursus te volgen (ondersteund door de club)
Kandidaten hebben enige voetbalervaring (zelf als speler of ervaring als jeugdtrainer)
Kandidaten zijn drie keer per week beschikbaar (twee trainingen en wedstrijd) om een groep te begeleiden.
Kandidaten zijn bereid om binnen een geheel te functioneren en mee te waken over de rode draad binnen de sportieve werking.

K.F.C. Vrasene is tevens op zoek naar mensen die specifiek mee willen instaan voor de begeleiding van 4-6 jarigen. Kandidaten zijn enthousiast, kindvriendelijk, geduldig. Een multi move – attest is een extra troef maar geen noodzaak.

K.F.C. Vrasene biedt een eerlijke vergoeding, een schitterende accommodatie, een toffe trainersploeg en sportieve ondersteuning.

Kandidaten mogen zich melden bij Koen Vanwynsberghe via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0478/210.602 OF Patrick Apers via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0496/723.718

Alle jeugdkalenders op

double pass 2 stars