Vriendschappelijk : Kontich - KFC Vrasene 1-1

Deze week oefende KFC Vrasene tegen Antwerps tweedeprovincialer Kontich FC. De thuisploeg startte indrukwekkend en kwam al na 8' op voorsprong nadat Leemans een voorzet simpel in doel kon leggen. Het spel in de eerste helft was slordig en echte noemenswaardige doelkansen kwamen er niet meer.

In de tweede helft zakte Kontich wat in en kwam Vrasene beter in de wedstrijd. Een strak schot van El Mahri strandde in de 56' het zijnet. 2' later stonden de bordjes toch gelijk nadat Keymolen een vrije trap van Van Puyvelde in doel kon verlengen. De thuisploeg prikte soms gevaarlijk tegen maar de grootste kans van de wedstrijd was nog voor Vrasene. Na balverlies verscheen De Winter alleen voor doel maar zijn controle was zwak waarna doelman Pauwels redding kon brengen.

Doelpunten: 8' Leemans (1-0), 58' Keymolen (1-1)