KSK Lebbeke 1 - 1 KFC Vrasene

zaterdag, 28. september 2013

images/com_sportsmanagement/database/events/soccer/red_card.pngRode kaarten

KFC Vrasene is op het veld van KSK Lebbeke niet verder geraakt dan een 1-1 gelijkspel. Beide ploegen kregen enkele goede kansen maar Vrasene kon de score pas in het laatste kwartier openen. De thuisploeg maakte onmiddellijk gelijk waarna beide ploegen de punten delen.

Het eerste gevaar kwam van de thuisploeg maar het vluchtschot van Van Den Bossche ging over doel. Langs de overkant bezorgde El Mahri een lage voorzet tot bij Hendrickx, maar die kreeg de bal niet voorbij Verleysen. Op het halfuur miste De Saeger van dichtbij en een kopbal van Verbeke belandde in het zijnet. De Waele ging nog zijn kans maar zijn schot ging over doel.

Ook in de tweede helft kregen beide ploegen enkele kansen om de score te openen. Na een snelle tegenaanval van Verbeke werd het schot van De Waele in hoekschop geduwd. Langs de overkant strandde een vrije trap van Van Den Bossche op de lat en ook de rebound ging er niet in. In de 75' had De Waele een prima actie en dito schot in huis maar ook nu werd zijn poging gered. Het openingsdoelpunt viel in de 77' wanneer Joris een afgevallen hoekschop in één tijd op de slof nam (0-1). De voorsprong was echter van korte duur. Verhaegen glipte door de buitenspelval en zette de bordjes gelijk (1-1). In de 82' was ook Desaeger nog dicht bij een doelpunt maar Bettens bracht redding. Vrasene eindige de wedstrijd nog met 10 nadat Praet aan de noodrem trok.
      Volgend weekend speelt KFC Vrasene de derby tegen KSK Kallo. Voor de wedstrijd is er een footdiner voorzien. Supporters op post!