KFC Vrasene 0 - 2 KVK Robur

• Lowie De Mulder
  • Toon De Rop
  • Enno Smout

Went out: Thibau Buytaert (Aanvaller)
    Substituted: Dries Janssens (Middenvelder)

Went out: Ali Oudas (Verdediger)
    Substituted: Wout De Vos (Middenvelder)

KFC Vrasene heeft dit weekend geen punten kunnen pakken tegen KVK Robur. De bezoekers toonden zich sterker en verzekerden zich van de titel.

Al in de 4’ kon Van Buyten zich doorzetten, maar doelman Bettens kwam goed tussenbeide. Langs de overkant nam Verbeke een voorzet van Joris op de slof, maar zijn poging ging naast doel. In de 11’ moest doelman Bettens zich reppen om een lange voorzet van De Graeve vanonder de lat te tikken. Kort voor de rust kreeg Robur een strafschop nadat Van Spittael werd neergehaald door Bettens. De Graeve zette zich achter de bal en zette de 0-1 op het scorebord.

Ook in de tweede helft was het Robur dat de betere kansen kreeg. Een schot van Van Buyten ging voorlangs en Dupont kreeg de bal tot twee maal toe niet in doel. In de 67’ verscheen Van Spittael oog in oog met Bettens, maar die redde de meubelen. 3’ later kreeg Robur een nieuwe strafschop nadat Ryckaert werd neergehaald. De Graeve waagde opnieuw zijn kans maar trof deze keer de paal. Kort voor affluiten verzekerde Van Buyten zijn ploeg van de overwinning en de daarbij horende titel met een strak laag schot (0-2).
    Volgend weekend speelt KFC Vrasene zijn laatste wedstrijd van het seizoen op het veld van SVE Bazel. Supporters op post!