KFC Vrasene 1 - 0 KVV Laarne-Kalken

• Lowie De Mulder
  • Toon De Rop
  • Enno Smout

Went out: Ali Oudas (Verdediger)
    Substituted: Mathias Keymolen (Verdediger)

83' Enno Smout
    56' Lennert Boey

KFC Vrasene heeft dit weekend de wedstrijd tegen rode lantaarn KVV Laarne-Kalken met magere 1-0 cijfers gewonnen. Vrasene nam een goede start en klom vroeg op voorsprong, maar daarna verwaterde de wedstrijd.

Al in de 9’ klom Vrasene op voorsprong nadat Vervaet een voorzet van Joris aan de eerste paal kon binnenkoppen. 3’ later was ook Keymolen dicht bij een doelpunt, maar hij kopte de voorzet van Van Puyvelde naast. In de 22’ kreeg Joris een vrije kopkans na een hoekschop van Vervaet, maar ook deze keer ging de bal naast doel. De wedstrijd werd slordiger en geen van beide ploegen voetbalde nog een noemenswaardige kans bijeen in de eerste helft.

Ook in de tweede helft viel er niet veel meer te beleven. In de 61’ kon Joris uithalen vanuit een scherpe hoek, maar doelman Parmentier bracht redding. In het slot van de wedstrijd kwamen de bezoekers nog opzetten, en viel er bijna een doelpunt uit de lucht. Een afgeweken schot werd door doelman Bettens nog net vanonder de dwarsligger getikt. De laatste kans in de wedstrijd was voor Vrasene, maar het strakke schot van Vervaet ging net naast doel.
    Volgende zondag, na het steakfestijn, neemt KFC Vrasene het op tegen KVK Robur, dat mogelijks de titel kan pakken. Supporters op postç