TK Meldert 3 - 0 KFC Vrasene

• Lowie De Mulder
  • Nicholas De Wree
  • Enno Smout

Went out: Jens De Coninck (Verdediger)
      Substituted: Toon De Rop (Middenvelder)

Went out: Nicholas De Wree (Middenvelder)
      Substituted: Nick Franckaert (Middenvelder)

KFC Vrasene heeft dit weekend geen punten kunnen pakken op het veld van TK Meldert. Vrasene had het windvoordeel in de eerste helft maar profiteerde daar niet van. De thuisploeg deed dat in de tweede helft wel.

Een eerste kansje voor Vrasene kwam er na 10’, maar Matthynssens werkte de hoekschop van Vervaet naast doel. 3’ later verscheen Joris oog in oog met doelman Van Vaerenbergh, maar zijn stiftbal ging ruim naast. Vrasene nam het initiatief maar echte grote kansen kwamen er in de eerste helft niet meer. In de 38’ kon Biesemans zich langs de overkant doorzetten, maar zijn lage voorzet werd voor de lijn weggewerkt.

Al vroeg in de tweede helft wist Meldert op voorsprong te komen. Met een laag en strak schot, gedragen door de wind, wist Cordier doelman Bettens te verschalken (1-0). In de 60’ werd Biesemans alleen op doel gestuurd, waarna die de score kon verdubbelen (2-0). In de 72’ werd het na balverlies zelfs 3-0 via Hemerijckx.
    Volgend weekend komt KAV Dendermonde op bezoek. Supporters op post!