KVK Robur 2 - 0 KFC Vrasene

• Keith Cap
  • Nicholas De Wree
  • Enno Smout

Went out: Keith Cap (Middenvelder)
      Substituted: Wout De Vos (Middenvelder)

Went out: Jens De Coninck (Verdediger)
      Substituted: Robbe Mets (Verdediger)

57' Lennert Boey
    29' Jens De Coninck

KFC Vrasene heeft dit weekend geen punten kunnen pakken in de wedstrijd tegen VK Robur. Met een vroeg doelpunt in elke helft verzekerde de thuisploeg zich van de overwinning.

Al na 3’ klom Robur op voorsprong. Een vrije trap belandde in het pak en werd door Minea in doel gedevieerd (1-0). Vrasene was echter niet van slag en ging op zoek naar de gelijkmaker. In de 18’ grabbelde doelman Van Overbeke naast een voorzet van De Smit, maar de bal ging er niet in. Enkele minuten later zag Matthynssens een vrije trap op de paal belanden. Langs de overkant moest Bettens zich reppen op een vrije trap van Minea. Op het halfuur verscheen Keymolen oog in oog met doelman Van Overbeke, maar die bracht redding met de voeten.

Vrasene liet zijn kansen in de eerste helft onbenut en kreeg al vroeg in de tweede helft het deksel op de neus. In de 50’ kon Van Buyten door de buitenspelval glippen waarna hij de 2-0 in de verste hoek trapte. Vrasene zocht de aansluitingstreffer maar kon geen vuist meer maken. Een voorzet van De Smit werd op de lijn gered, en een schot van Matthynssens werd gepakt door doelman Van Overbeke. Kort voor affluiten ging de ingevallen Verhelst nog zijn kans, maar zijn schot ging over doel.
    Volgend weekend komt SVE Bazel op bezoek. Supporters op post!