KFC Vrasene 4 - 2 KFCH Sinaai

• Nicholas De Wree
  • Mathias Keymolen
  • Enno Smout

Went out: Nicholas De Wree (Middenvelder)
    Substituted: Keith Cap (Middenvelder)

Went out: Stefan Maes (Aanvaller)
    Substituted: Dries Janssens (Middenvelder)

28' Nicholas De Wree
    21' Nicholas De Wree
    07' Nicholas De Wree
    70' Enno Smout
    images/com_sportsmanagement/database/events/soccer/red_card.pngRode kaarten
    89' Jens De Coninck
    87' Toon De Rop

KFC Vrasene heeft dit weekend een mooie 4-2 overwinning geboekt tegen KFCH Sinaai. Opnieuw eiste Matthynssens een hoofdrol op.

Vrasene startte de wedstrijd met de wind in het voordeel. Al in de 1’ mocht Verbeke uithalen nadat doelman Jacobs de bal in zijn voeten werkte, maar zijn poging ging ruim over doel. Enkele minuten later verstuurde Verbeke een diepe bal tot bij Matthynssens, die de 1-0 tegen de touwen werkte. De voorsprong was echter van korte duur. In de 9’ zette Vermeire de bal voor tot bij Demeuricy, die de gelijkmaker op het scorebord zette (1-1). 3’ later mocht Jacobs van dichtbij uithalen maar Bettens bracht redding met de voeten. De doelpunten vielen daarentegen langs de overkant. In de 21’ gooide Vervaet de bal voor doel waarna Matthynssens de 2-1 lukte. Langs de overkant was Jacobs opnieuw dicht bij de gelijkmaker toen hij de bal ontfutselde van doelman Bettens, maar zijn poging ging naast doel. In de 28’ verscheen Matthynssens opnieuw alleen voor doel op aangeven van Verbeke, waarna hij zijn derde van de middag tegen de touwen trapte. Iets over het halfuur werd het zelfs 4-1 via Vervaet op aangeven van Matthynssens. Kort voor de rust haalde Verbeke nog uit met een strak schot maar dat strandde in het zijnet.

In de tweede helft speelde de wind in het voordeel van de bezoekers, en probeerden ze zo terug in de wedstrijd te komen. Al in de 50’ lukte Demeuricy zijn tweede doelpunt, deze keer op aangeven van De Maeyer (4-2). In  de 70’ mocht Demeuricy opnieuw zijn kans wagen nadat hij oog in oog stond met Bettens, maar die bracht redding met de voeten. Sinaai voerde de druk op maar vond de aansluitingstreffer niet meer. Vrasene eindigde de wedstrijd uiteindelijk met 9 na een tweede gele kaart voor zowel Keymolen als Heyrman.
    Volgend weekend trekken we naar het veld van KVV Laarne-Kalken. Supporters op post!