Rangers Opdorp 1 - 6 KFC Vrasene

• Nicholas De Wree
  • Mathias Keymolen
  • Enno Smout

Went out: Geoffrey Dehaen (Doelman)
      Substituted: Hugues Kiendrebeogo (Doelman)

Went out: Toon De Rop (Middenvelder)
      Substituted: Keith Cap (Middenvelder)

88' Mathias Keymolen
    86' Nicholas De Wree
    41' Nicholas De Wree
    32' Nicholas De Wree
    11' Nicholas De Wree
    87' Lowie De Mulder
    44' Toon De Rop

KFC Vrasene heeft dit weekend zwaar uitgehaald op het veld van Rangers Opdorp. Het won met 1-6 in een wedstrijd die al bij de rust gespeeld was. Matthynssens was goed voor 4 doelpunten en een assist.

Al na 11’ klom Vrasene op voorsprong. De bal kwam aan de tweede paal in de voeten van Matthynssens, die de bal vanuit een scherpe hoek in doel trapte (0-1). De voorsprong was van korte duur want in de 18’ stonden de bordjes alweer gelijk. Een lage voorzet van Schelkens werd aan de verste paal door Oplynus tegen de touwen getrapt. Even voor het halfuur moest Vrasene verder zonder doelman Bettens na een ongelukkige tussenkomst. In de 23’ klom Vrasene alweer op voorsprong nadat een afgeweken vrije trap van Matthynssens in het dak van het doel verdween (1-2). 2’ later was het opnieuw raak. Na een lange bal van Praet mocht Vervaet alleen op doel afgaan, en met een uitstekende lobbal prikte die de 1-3 binnen. In de 35’ haalde Keymolen uit maar zijn afgeweken schot werd gepakt door doelman De Boeck. Nog voor de rust werd het zelfs 1-4 toen een hoekschop van Matthynssens in de 41’ rechtstreeks in doel verdween.

In de tweede helft ging Vrasene op zijn elan verder maar verzuimde het om er een echte doelpuntenkermis van te maken. In de 56’ veroverde Matthynssens de bal waarna hij alleen voor doel verscheen, maar De Boeck bracht redding. 4’ later gooide Van Puyvelde de bal voor doel maar Vervaet trapte de bal van kortbij tegen de onderkant van de lat. Doelman De Boeck bracht redding op een kopbal van Vervaet, en een lage schuiver van Verbeke strandde langs de verkeerde kant van de paal. In de 85’ zette de ingevallen De Smit de bal voor tot bij Matthynssens die op zijn beurt zijn 4e van de middag in doel kon leggen (1-5). 2’ later kopte Van De Vyver de 1-6 eindstand op het scorebord op aangeven van Matthynssens.
    Volgend weekend organiseert KFC Vrasene haar 4e brunch en speelt het dus op zondagnamiddag tegen KFCH Sinaai. Supporters op post!