KAV Dendermonde 1 - 1 KFC Vrasene

• Lowie De Mulder
  • Toon De Rop
  • Nicholas De Wree

Went out: Enno Smout (Middenvelder)
      Substituted: Keith Cap (Middenvelder)

Went out: Ibrahim Ben Sellam (Middenvelder)
      Substituted: Hicam El Faissouni (Middenvelder)

Went out: Nicholas De Wree (Middenvelder)
      Substituted: Dries Janssens (Middenvelder)

86' Toon De Rop
    93' Keith Cap

KFC Vrasene heeft dit weekend een punt gepakt op het veld van KAV Dendermonde. In een ondermaatse wedstrijd leek de thuisploeg de overwinning binnen te halen, maar Keymolen kopte kort voor affluiten de billijke gelijkmaker tegen de touwen.

Voor een eerste kans was het wachten tot op het kwartier. Na een lange vrije trap van Vervaet verlengde Vereecken de bal net naast doel. Langs de overkant haalde Baetens uit met een strak schot maar zijn poging ging over het doel. De grootste kans in de eerste helft kwam er na 20’ en was voor Cobbaert. Die verscheen oog in oog met Bettens na een vrije trap maar zijn afwerking was ondermaats.

In de tweede helft kwam Vrasene iets frisser uit de kleedkamers en zorgde het voor het eerste gevaar. Al in de 46’ haalde Vervaet uit met een hard schot maar doelman Vercauteren stond in de weg. In de 58’ waagde Vervaet opnieuw zijn kans maar deze keer werd zijn schot in hoekschop geduwd. Langs de overkant moest Bettens zich in de 70’ reppen op een kopbal van Cobbaert. De wedstrijd leek af te stevenen op een scoreloos gelijkspel tot Dendermonde in de 77’ toch op voorsprong klom. Met een lange bal werd Duymelinck alleen op doel gestuurd waarna die de 1-0 in doel kon leggen. Vrasene ging op zoek naar de gelijkmaker, maar kende in eerste instantie geen geluk wanneer een vrije trap van Vervaet in de 85’ op de dwarsligger viel. Een minuut later lukte het dan toch. Van Puyvelde gooide een vrije trap voor doel waarna Keymolen de 1-1 gelijkmaker in doel kon koppen.
    Volgend weekend komt HRS Haasdonk op bezoek. Supporters op post!