KFC Vrasene 2 - 1 TK Meldert

• Jens De Coninck
  • Lowie De Mulder
  • Enno Smout

Went out: Jens De Coninck (Middenvelder)
    Substituted: Keith Cap (Middenvelder)

Went out: Enno Smout (Middenvelder)
    Substituted: Nicholas De Wree (Middenvelder)

Went out: Lowie De Mulder (Middenvelder)
    Substituted: Dries Janssens (Middenvelder)

83' Nicholas De Wree

KFC Vrasene heeft dit weekend in de wedstrijd tegen TK Meldert een nieuwe thuisoverwinning geboekt. De bezoekers klommen in de eerste helft op voorsprong, maar in een sterke tweede helft maakte Vrasene de achterstand ongedaan.

De bezoekers staken al in de 1’ de neus aan het venster. Wauters kon zich alleen doorzetten maar Bettens bracht redding. 2’ later haalde Boone uit met een vluchtschot maar de bal ging voorlangs. Op het kwartier verscheen diezelfde Boone alleen voor Bettens maar hij werkte de bal onbegrijpelijk naast doel. In de 19’ was het dan toch raak voor Meldert. Op aangeven van Wauters werkte De Boeck de 0-1 tegen de touwen. De grootste kans voor Vrasene in de eerste helft kwam er op het halfuur. Praet mocht van dichtbij op doel koppen maar doelman Van Buynder bracht redding in extremis. Keymolen mocht in de herneming zijn kans wagen maar zijn poging ging voorlangs.

In de tweede helft was het Vrasene dat de wedstrijd naar zich toe trok. In de 54’ waagde Verbeke zijn kans met een poging uit de draai, maar de bal strandde op de dwarsligger. Langs de overkant verscheen Wauters opnieuw alleen voor doel, maar nadat hij de bal over Bettens wipte strandde die op de verste paal. Het doelpunt viel echter langs de overkant. Een voorzet belandde via een bezoekend verdediger in de voeten van Vervaet, die de bal via de verste paal in doel werkte (1-1). In de 79’ kreeg Verbeke een vrije schietkans maar zijn poging ging naast. 4’ later was het dan toch opnieuw raak voor Vrasene. Na een snelle inworp bezorgde Vervaet de bal tot bij de ingevallen Matthynssens, die met zijn eerste baltoets de 2-1 tegen de touwen trapte.
    Volgend weekend trekken we naar het veld van KAV Dendermonde. Supporters op post!