KFC Vrasene 3 - 2 KFC Heikant Zele

• Keith Cap
  • Lowie De Mulder
  • Enno Smout

Went out: Ibrahim Ben Sellam (Middenvelder)
    Substituted: Thibau Buytaert (Middenvelder)

Went out: Mathias Keymolen (Verdediger)
    Substituted: Dries Janssens (Middenvelder)

83' Enno Smout
    79' Toon De Rop
    31' Keith Cap
    72' Keith Cap
    18' Toon De Rop
    16' Mathias Keymolen

KFC Vrasene heeft dit weekend een knappe 3-2 overwinning geboekt tegen Heikant Zele. De bezoekers klommen al vlug op een dubbele voorsprong, maar Vrasene vocht terug en hield de 3 punten thuis.

Het eerste wapenfeit kwam er na 2’ maar een afgeweken schot van Keymolen ging naast doel. Langs de overkant ging de bal 2’ later tegen de hand van diezelfde Keymolen waarna Heikant een strafschop kreeg. Fierens zette zich achter de bal en trapte de 0-1 tegen de touwen. In de 12’ was het alweer raak voor de bezoekers. Een vrije trap van Van Eetvelde werd door Fierens in doel verlengd (0-2). Toch herpakte Vrasene zich en ging het op zoek naar de aansluitingstreffer. In de 36’ gooide De Smit de bal strak voor doel waarna D’Haese de 1-2 in eigen doel werkte. De minuut daarop verstuurde De Smit een lange bal tot bij Vervaet, maar die kreeg het leer niet voorbij doelman Kesteleyn. Net voor de rust moest Kesteyeln zich opnieuw reppen, deze keer bracht hij redding op een kopbal van Vereecken.

Ook in de tweede helft nam Vrasene de bovenhand. In de 61’ had De Smit een uitstekend schot in de voeten nadat hij zich had vrijgekapt, maar Kesteleyn zat er opnieuw tussen. De gelijkmaker hing in de lucht en viel uiteindelijk toch in de 79’. Vervaet legde de bal klaar voor Keymolen, die hem op zijn beurt laag onder de bezoekende keeper in doel knalde (2-2). Enkele minuten later kreeg ook Vrasene een strafschop nadat de ingevallen De Gezelle foutief werd neergehaald. Verbeke twijfelde niet en trapte de 3-2 beheerst binnen.
    Volgend weekend speelt KFC Vrasene op zaterdagavond op het veld van leider KSK Lebbeke. Supporters op post!