KFC Vrasene 1 - 1 KSK Klinge

zaterdag, 26. oktober 2013

KFC Vrasene is dit weekend tegen KSK Klinge niet verder geraakt dan een 1-1 gelijkspel. De thuisploeg scoorde al binnen de 1'. Vrasene kwam gelijk in de tweede helft maar het winnende doelpunt viel niet.

De wedstrijd was amper begonnen wanneer de bezoekers op voorsprong kwamen. Doelman Van Sant schoof weg bij een vrije trap vanop 40 meter van Behiels waarna de bal in doel botste (0-1). Vrasene ging op zoek naar de gelijkmaker, de bezoekers loerden op de tegenaanval. In de 21' haalde Verbeke uit op doel maar de bal belandde op de winkelhaak. Even later haalde De Waele uit op doel maar zijn schot ging net voorlangs. Langs de overkant bracht Van Sant redding op een schot van Verschueren. Net voor de rust gooide Hendrickx de bal voor doel maar El Mahri kopte de bal over.

Al vroeg in de tweede helft lukte Vrasene dan toch de gelijkmaker. De ingevallen Vertenten kopte een voorzet van Hendrickx tegen de touwen (1-1). In de 58' was diezelfde Vertenten opnieuw dicht bij een doelpunt nadat hij een schot van De Groof kon deviëren, maar de bal strandde op de paal. In de 77' haalde De Groof uit maar Bas bracht redding. Ook de rebound van Vertenten ging niet voorbij de bezoekende doelman. De daaropvolgende hoekschop werd voorlangs gekopt door Verbeke. Vrasene probeerde nog een eindoffensief op poten te zetten maar het gelijkspel bleef op het scorebord staan.
      Volgend weekend trekken we naar het veld van HO Kalken. Supporters op post!