Voetbal Relay ID []

YouTube match report

Advanced Options

Time Event
      86Went out: HO Kalken Gregory Clapdorp (Verdediger)
       Substituted: HO Kalken Jens De Backer (Verdediger)
      84DoelpuntenHO Kalken Doelpunten - HO Kalken
      82Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - Samir Cheikh
      75Rode kaartenKFC Vrasene Rode kaarten - KFC Vrasene
      74DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      69DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      64Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - Nilay Symoens
      58Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      56DoelpuntenHO Kalken Doelpunten - HO Kalken
      28Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      14Gele kaartenHO Kalken Gele kaarten - HO Kalken

KFC Vrasene heeft dit weekend tegen HO Kalken zijn vierde gelijkspel op rij behaald. De bezoekers kwamen na 10' in de tweede helft op voorsprong maar Vrasene vocht terug. Enkele minuten voor affluiten kreeg Kalken een strafschop waarna de wedstrijd op een logisch gelijkspel eindigde.

Na een studieronde van een kwartier was de eerste kans voor de bezoekers. Heungens kon de bal ontzetten voor de aanstormende Van Poucke. In de 21' kon Colle zich doorzetten en de bal voor doel leggen, maar Joris kon ontzetten. Langs de overkant had Van Reeth weinig moeite op het lage schot van Van Osselaer. De grootste kans in de eerste helft was voor Van Poucke. Na een corner mocht hij vrij op doel koppen, maar zijn poging belandde naast.

Al vroeg in de tweede helft kreeg Vrasene een uitstekende kans, maar nadat doelman Van Reeth de bal loste kon niemand afwerken. Het waren daarentegen de bezoekers die na 56' op voorsprong kwamen. Een vrije trap van Colle belandde bij Laureys die de bal aan de tweede paal kon binnentrappen (0-1). In de 64' kon Van Poucke uithalen op doel, maar zijn scherp schot werd gered door Heungens. Langs de overkant gooide De Langhe de bal voor doel waarna Joeri Sinnaeve de gelijkmaker kon binnenkoppen (1-1). 5' later verstuurde ook Keymolen een prima voorzet, en deze keer was het De Langhe die de bal aan de tweede paal in één tijd binnentrapte (2-1). Een kwartier voor tijd moest Vrasene met 10 man verder nadat Joeri Sinnaeve zijn tweede gele kaart van de avond onder de neus geschoven kreeg. De bezoekers voerden de druk op en voetbalden nog enkele uitgelezen kansen bijeen. Een schot van Laurens ging voorlangs en ook Rogiers kreeg zijn vluchtschot niet gekadreerd. In de 83' hing de lat in eerste instantie in de weg voor Kalken na een hoekschop, maar nadat de bal terug in het pak belandde zag de ref handspel. De bezoekers kregen een strafschop welke werd omgezet door De Landtsheer (2-2). Een zuur wedstrijdslot voor Vrasene, maar gezien het wedstrijdbeeld is een gelijkspel te rechtvaardigen.
      Volgend weekend trekken we naar het veld van KFC Moerbeke. Supporters op post!