Voetbal Relay ID []

Advanced Options

Time Event
    89Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - Nicholas De Wree
    80Went out: KFC Vrasene Bart Claus (Middenvelder)
     Substituted: KFC Vrasene Adel Osmani (Middenvelder)
    65Went out: KFC Vrasene Wout De Vos (Middenvelder)
     Substituted: KFC Vrasene Toon De Rop (Middenvelder)
    47Gele kaartenKSK Maldegem Gele kaarten - Maldegem
    40Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene

KFC Vrasene heeft dit weekend op het veld van KSK Maldegem een verdiend punt behaald. Vrasene zette hoog druk en liet de thuisploeg niet voetballen. Maldegem zelf was  een schim van wat hun positie deed vermoeden.

Een eerste kansje was voor Vrasene maar de kopbal van De Koning belandde over doel. Na 20' zag ook Ben Ayad een geblokt schot over doel vliegen. Langs de overkant mocht Baes vrij uithalen op doel maar zijn poging vloog ruimschoots over de dwarsligger. Na 25' moest thuisdoelman De Vlieger zich reppen op een vrije trap van Van Osselaer en ook doelman De Grave stond klaar bij een streep van Baes.

Ook in de tweede helft voetbalde Maldegem weinig bijeen, maar werd toch even gevaarlijk na een slechte terugspeelbal op De Grave. Die kwam gelukkig nog net tussen beide. Ook langs de overkant mocht De Langhe het proberen na mistasten van De Vlieger, maar zijn poging mistte richting. In de 73' kon De Jonghe zich doorzetten en uiteindelijk nog de bal afleggen, maar de poging werd in laatste instantie afgeblokt door een plaatselijke verdediger. Enkele minuten voor tijd probeerde de ingevallen Charifi het nog eens, maar zijn schot ging naast.

Volgend weekend komt Bambrugge op bezoek. Supporters op post!