Voetbal Relay ID []

88Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      87DoelpuntenSvelta Melsele Doelpunten - Svelta Melsele
      80Gele kaartenSvelta Melsele Gele kaarten - Svelta Melsele
      75Went out: KFC Vrasene Toon De Rop (Middenvelder)
       Substituted: KFC Vrasene Steven De Maesschalck (Middenvelder)
      73DoelpuntenSvelta Melsele Doelpunten - Svelta Melsele
      69Went out: KFC Vrasene Davy Berckmoes (Middenvelder)
       Substituted: KFC Vrasene Brahim Ben Sallam (Middenvelder)
      62DoelpuntenSvelta Melsele Doelpunten - Svelta Melsele
      53Gele kaartenSvelta Melsele Gele kaarten - Svelta Melsele
      34DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      33Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - David Verbeke
      26Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      24DoelpuntenSvelta Melsele Doelpunten - Svelta Melsele

KFC Vrasene is dit weekend na de derby op Svelta Melsele van een kale reis teruggekeerd. Het spelbeeld toonde hetzelfde scenario als in de vorige wedstrijd tegen Kemzeke. Vrasene kreeg kansen genoeg, maar wie ze niet afmaakt krijgt het deksel op de neus.

De eerste kans was voor Vyaene maar zijn schot naar de korte hoek ging naast doel. 2' later zag De Koning zijn kopbal tegen de verste staak belanden. Ook Charifi kreeg zijn kopbal niet tussen de palen. De eerste kans voor de thuisploeg kwam er na 24' en was direct prijs. Geeraerts mocht alleen op doel afgaan en legde de 1-0 in doel. De voorsprong was van korte duur want binnen de 10' kon Glenn Maes een vrije trap van Van Osselaer tegen de touwen trappen (1-1). De laatste kans van de eerste helft was voor De Ly maar zijn schot vloog over doel.

Na de rust kwam Melsele als eerste gevaarlijk opzetten. Een schot van Geeraerts ging naast doel en even later zag Smet zijn poging gekeerd door Heungens. Na 51' kreeg Vrasene een uitgelezen kans om op voorsprong te komen. De Ly mocht alleen op doelman Somers afgaan, maar zijn poging belandde op de thuisgoalie. In de 55' belandde een scherpe voorzet van Van Osselaer via doelman Somers tegen de onderkant van de dwarsligger. De thuisploeg sloot zijn schelp en loerde op de counter. Na 62' resulteerde dit wanneer Belfassi de bal panklaar legde voor Geeraerts die op zijn beurt de 2-1 in doel legde. Na 73' was het spel helemaal over en uit voor Vrasene wanneer Belfassi een voorzet van Geeraerts in doel werkte (3-1). Van Osselaer kwam nog dicht bij een doelpunt maar zijn vrije trap spatte uiteen op de lat. Tot overmaat van ramp loste doelman Heungens na 87' een hoge bal waarna Geeraerts simpel de 4-1 eindstand kon binnenleggen. Net voor affluiten trof ook Charifi voor de 4e maal in de wedstrijd de dwarsligger.

Volgend weekend komt FC Destelbergen op bezoek. Supporters op post!