Voetbal Relay ID []

Advanced Options

Time Event
      90Rode kaartenKFC Vrasene Rode kaarten - KFC Vrasene
      85Went out: KFC Eeklo Matthias Van Goethem (Verdediger)
       Substituted: KFC Eeklo Tim De Mol (Middenvelder)
      82Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      80Went out: KFC Eeklo Kristof D'Heer (Middenvelder)
       Substituted: KFC Eeklo Jacques Van Bossche (Middenvelder)
      77Gele kaartenKFC Eeklo Gele kaarten - KFC Eeklo
      74Went out: KFC Eeklo Toon De Rop (Middenvelder)
       Substituted: KFC Eeklo Hans Somers (Verdediger)
      66DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      57DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      11DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - David Verbeke

KFC Vrasene heeft dit weekend tegen KFC Eeklo gedaan wat moest gebeuren. Hoewel het wedstrijdniveau geen al te hoge toppen scheerde kwam Vrasene bijna nooit in de problemen. Wegens keepersproblemen trad voor Vrasene de 41-jarige keeperstrainer Bert Van Roeyen aan in doel.

De eerste dreiging van Vrasene kwam er al binnen de eerste minuut maar het schot van De Ly ging naast doel. Na 11' kon Van Osselaer van de flank naar binnen snijden en de 1-0 voorbij Van Avermaet trappen. De grootste kans voor de bezoekers kwam er na 28' maar De Jaeger verkwanselde zijn vrije kopkans.

De tweede helft was maar amper afgetrapt wanneer doelman Van Avermaet in een waar schietkraam kwam te staan. Eerst redde hij de volley van De Ly, een ook de rebound van De Koning kon hij stoppen. In de 57' kon De Ly door de buitenspelval glippen en zette met de 2-0 orde op zaken. 2' later mocht De Ly het opnieuw proberen maar zijn kopbal belandde op de buitenkant van de staak. Ook een pegel van Van Osselaer trof in de 62' het kader. Na 66' kopte De Koning een corner van Glenn Maes aan de eerste paal binnen, waarna de wedstrijd volledig gespeeld leek. Even later werd de wedstrijd even onderbroken na een ongelukkig duel tussen Charifi en Vyncke. Laatstgenoemde moest met een spierletsel en/of beenbreuk afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Wij wensen Pieter Vyncke dan ook een spoedig herstel toe. De wedstrijd leek stilaan uit te doven tot de 90'. Na een trekfout kregen de bezoekers een strafschop en mocht Praet voortijdig gaan douchen. Een kleine domper op de feestvreugde leek zich voor te doen, ware het niet dat Van Roeyen de strafschop van De Jaeger wist te redden. Volgende zaterdag, op de vooravond van de Ronde Van Vlaanderen, trekt KFC Vrasene naar het veld van KVK Ninove. Supporters op post!