Voetbal Relay ID []

YouTube match report

Advanced Options

Time Event
      86Went out: Svelta Melsele Davy Berckmoes (Middenvelder)
       Substituted: Svelta Melsele Yarni Claessens (Middenvelder)
      83Went out: Svelta Melsele Matthias Van Goethem (Verdediger)
       Substituted: Svelta Melsele Tim De Mol (Middenvelder)
      46DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      43Gele kaartenSvelta Melsele Gele kaarten - Svelta Melsele
      40DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      28Went out: Svelta Melsele Hans Somers (Middenvelder)
       Substituted: Svelta Melsele Kristof D'Heer (Middenvelder)
      04DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene

KFC Vrasene heeft dit weekend een knappe prestatie neergezet in de derby tegen Svelta Melsele. In een zespuntenwedstrijd versloeg Vrasene de buren verdiend met 3-0. Waar in de heenwedstrijd alles lukte voor Melsele kregen de supporters deze keer het tegengestelde te zien.

Al na 4' knalde De Langhe met een volley de 1-0 op het scorebord na slecht ontzetten van Kwaakum. Langs de overkant kreeg De Jonghe de bal van dichtbij niet voorbij De Grave. Vrasene nam de overhand maar het was tot het halfuur wachten voor een volgende poging. Een schot van De Ly werd gered door Somers. De minuut daarop mocht De Ly het opnieuw proberen maar ook nu stond Somers klaar op zijn kopbal. In de 40' kregen we een bijna identieke fase te zien als in de 4', en ook nu lobde De Langhe met succes (2-0).

De tweede helft was amper afgetrapt wanneer Vrasene opnieuw mocht juichen. Pieter Maes bediende De Ly die op zijn beurt de 3-0 in doel trapte. Niet veel later was De Ly opnieuw dicht bij een doelpunt maar deze keer redde Peirsman op de lijn. Langs de overkant kreeg Belfassi kort na elkaar 2 kopkansen, maar de bal ging respectievelijk ruim over en naast. Pieter Maes trapte na 84' nog een vrije trap in de handen van Somers, en ook op een laag schot van De Ly was Somers paraat. Door deze overwinning houdt Vrasene al 3 wedstrijden de 0, en springt het voor het eerst dit seizoen naar de linker kolom. Volgend weekend trekken we naar het veld van Destelbergen. Supporters op post!