Voetbal Relay ID []

YouTube match report

Advanced Options

Time Event
      91Went out: KFC Vrasene Benjamin Derde (Middenvelder)
       Substituted: KFC Vrasene Jacques Van Bossche (Middenvelder)
      90DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - David Verbeke
      55DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      45Went out: KFC Vrasene Steven De Maesschalck (Middenvelder)
       Substituted: KFC Vrasene Steven Van Den Berghe (Middenvelder)
      37Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      31Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - David Verbeke
      24DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - David Verbeke
      16DoelpuntenJong Lede Doelpunten - Jong Lede

KFC Vrasene mag na 6 op 6 opnieuw 3 punten aan zijn conto toevoegen. Op het veld van Jong Lede ging het verdiend 3 punten halen. Hoewel een vroege tegenslag anders deed vermoeden, deed Vrasene toch het tij keren. Van Osselaer scoorde 2 van de 3 doelpunten en wist al voor de derde week het doel te vinden.

Al in de eerste minuut kreeg Vrasene een enorme kans. De Ly bezorgde de bal tot bij De Langhe, die de bal op zijn beurt over doel trapte. In de daaropvolgende hoekschop ging De Koning net onder de bal door, en ook Praet kon de kans niet afwerken. Langs de overkant kwam het eerste gevaar van Van Den Bossche, maar De Grave was paraat op diens poging. Na 9' haalde Glenn Maes uit vanuit de tweede lijn maar zijn schot belandde net naast doel. Vrasene leek de overhand te hebben maar kende in de 16' weinig geluk. Joris wou de bal hard ontzetten maar zag die in eigen doel caprioleren (1-0). Toch was de voorsprong van de thuisploeg van korte duur. In de 24' sneed Van Osselaer naar binnen en zette de 1-1 gelijkmaker op het scorebord. De beste kans in de eerste helft was nog voor De Langhe maar zijn schot uit de tweede lijn belandde net over de dwarsligger.

Waar Vrasene in de eerste helft pech kende bij het eerste doelpunt, zat het geluk mee na 10' in de tweede helft. Doelman Heiremans had in de 55' geen andere keuze dan een terugspeelbal over doel te tikken. Een onrechtstreekse vrije trap was het gevolg, welke werd omgezet door De Koning (1-2). Na dit doelpunt brak het spel open en kreeg Vrasene nog enkele uitgelezen kansen om de score verder uit te diepen. Na 57' kopte De Ly een prima voorzet van Sinnaeve net voorlangs. Niet veel later kon Sinnaeve zijn voet zetten tegen een afgeweken bal van De Langhe, maar Heiremans redde in extremis. 10' later werd Van Osselaer bediend door Sinnaeve, maar zijn volley werd via Heiremans tegen de dwarsligger geduwd. Vrasene maakte de kansen niet af en kreeg in de 85' bijna het deksel op de neus. De Coen kon De Grave uitschakelen maar Joris redde de bal voor de lijn. Net voor affluiten werd Van Osselaer niet afgefloten nadat hij het straatje was ingestuurd door De Ly, en mocht hij de 1-3 eindstand in doel leggen.

Door deze overwinning komt Vrasene op een gedeelde elfde plaats, en lijkt het alles terug in eigen handen te hebben. Volgend weekend trekken we naar Opstal, dat dit weekend de tweede periodetitel binnenhaalde. Supporters op post !