Voetbal Relay ID []

Advanced Options

Time Event
      90Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - David Verbeke
      90Went out: JV Kruibeke Bart Claus (Middenvelder)
       Substituted: JV Kruibeke Adel Osmani (Middenvelder)
      83Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      68Gele kaartenJV Kruibeke Gele kaarten - JV Kruibeke
      56DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene
      19DoelpuntenKFC Vrasene Doelpunten - KFC Vrasene

KFC Vrasene heeft dit weekend ruim verdiend gewonnen in de derby tegen KJV Kruibeke. Vrasene nam gedurende gans de wedstrijd de bovenhand. De bezoekers daarentegen kregen enkele prima kansen maar verzuimden ze af te maken.

De eerste kans was voor Kruibeke maar het schot van Vertongen zoefde over de lat. Vrasene reageerde maar De Maayer redde de meubelen nadat Vyaene alleen op doel afging. Een minuut later zag Vyaene een doelpunt afgekeurd worden voor buitenspel na een prima actie. Nogeens 2' later mocht Vyaene het opnieuw proberen maar ook deze keer lag De Maayer goed plat. In de 18' kopte De Koning een corner van Pieter Maes over doel, en de minuut daarop zag ook De Ly zijn kopbal over doel belandden. De daaropvolgende corner viel in de voeten van Pieter Maes welke de bal op de slof nam en de 1-0 op het scorebord trapte. Langs de overkant zag Van De Manacker een vrije trap via de muur net naast doel vliegen. Net voor de rust moest De Maayer zich opnieuw reppen op een schot van Glenn Maes.

In de tweede helft was de eerste kans voor Vrasene maar de kopbal van De Ly ging nipt over doel. In de 56' kon Vrasene dan toch de score verdubbelen. Na een perfecte kromme bal van Van Osselaer legde De Ly met een perfecte lobbal de 2-0 in doel. De bezoekers kwamen meer opzetten en kregen in de 65' een prima kans via de ingevallen Vergauwen. Niet veel later kon Van De Manacker de bal in een leeg doel deponeren, maar Meiresone redde in extremis met het hoofd. In de 69' mocht Vergauwen opnieuw alleen op doel afgaan maar ook nu redde De Grave de meubelen. Ook Vertongen kreeg nog een uitgelezen kopkans maar de score bleef steken op 2-0.

Volgend weekend trekken we naar het veld van leider Jong Lede. Supporters op post !