Voetbal Relay ID []

Advanced Options

Time Event
      85Gele kaartenJong Lede Gele kaarten - Jong Lede
      78Went out: Jong Lede Nicholas De Wree (Middenvelder)
       Substituted: Jong Lede Steven De Maesschalck (Middenvelder)
      69Rode kaartenJong Lede Rode kaarten - Jong Lede
      67DoelpuntenJong Lede Doelpunten - Jong Lede
      67Went out: Jong Lede Hans Somers (Verdediger)
       Substituted: Jong Lede Nick De Smit (Verdediger)
      66Gele kaartenKFC Vrasene Gele kaarten - KFC Vrasene
      45Went out: Jong Lede Toon De Rop (Middenvelder)
       Substituted: Jong Lede Kristof D'Heer (Middenvelder)

KFC Vrasene heeft ook in zijn tweede wedstrijd tegen Jong Lede geen punten kunnen pakken. In een onaantrekkelijke wedstrijd werden weinig kansen bijeen gevoetbald, en maakten de bezoekers het verschil vanop de stip.

Het eerste gevaar kwam na 2' van Vrasene maar Janssens kon een vrije trap van Pieter Maes niet in doel werken. Deze kans bleek bij nader inzien de enige voor Vrasene gedurende de ganse wedstrijd. Na 16' mocht Govaert vrij uithalen op doel maar zijn schot strandde op De Grave. Op het halfuur bleek De Coen net te klein om een voorzet in doel te koppen. Net voor de rust kwam Van Herreweghe centimeters tekort om een lange inworp af te ronden.

Ook de tweede helft lukte beide ploegen weinig of niets. Twee schietkansen van Uyttenhove werden door De Grave gered. In de 66' werd de ingevallen Zwart neergehaald binnen de 16 meter waardoor de bezoekers een strafschop kregen. Van Den Bossche greep de kans en zette zijn ploeg op een 0-1 voorsprong. 2' later werden de bezoekers tot 10 herleid wanneer Govaert rood kreeg na een tackle op Vyaene, maar ook van deze situatie kon Vrasene niet profiteren. Een slotoffensief kwam er wel nog, maar ook nu belandde geen enkele bal tussen de palen. Volgend weekend trekken we naar Merelbeke. Supporters op post !