HRS Haasdonk 2 - 1 KFC Vrasene

• Stijn Tachelet
  • Largo Konrad
  • Michael Maes

Went out: Killian Vereecken (Middenvelder)
      Substituted: Ibrahim Ben Sellam (Middenvelder)

Went out: Glenn Heyninck (Middenvelder)
      Substituted: Jarno Rombaut (Middenvelder)

77' Ilian Smolders
    65' Ilian Smolders
    10' Dario Van Spittael
    80' Stef Behiels
    75' Largo Konrad
    60' Dario Van Spittael

Match article

KFC Vrasene heeft dit weekend geen punten kunnen pakken op het veld van HRS Haasdonk. In een veelbelovende eerste helft klom Vrasene op voorsprong, maar in de tweede helft keerde de thuisploeg het tij.

De eerste kans in de wedstrijd was voor de thuisploeg maar het doelpunt van Onana werd afgekeurd wegens buitenspel. Langs de overkant bracht Van Steen redding op een kopbal van Vereecken. In de 10’ was het dan toch raak voor Vrasene. Op aangeven van Cheikh devieerde Van Spittal de 0-1 tegen de touwen. In de 28’ bracht Bettens redding op een poging van Smolders, en ook zijn rebound ging er niet in. 10’ later gooide Cheikh de bal voor doel, maar de kopbal van Vereecken ging net naast.

In de tweede helft was het Haasdonk dat als betere ploeg uit de kleedkamers kwam. In de 62’ ging de bal op de stip waarna Smolders voor de gelijkmaker kon zorgen (1-1). Een kwartier later klom Haasdonk zelfs op voorsprong nadat een afgeweken kopbal van Onana in doel belandde (2-1). In de 82’ was Vrasene nog dicht bij de gelijkmaker, maar het schot van de ingevallen Ben Sellam spatte uiteen op de dwarsligger.
    Deze woensdag wordt de inhaalwedstrijd tegen Juventus Schoonaarde gespeeld. Supporters op post!

Doelpunten : 10' Dario Van Spittael (0-1), 63' Ilian Smolders (1-1), 77' Ndjana Onana Anselme (2-1)

Opstelling KFC Vrasene : Frederik Bettens, Bart Heyrman, Stijn Tachelet, Largo Konrad, Michael Maes, Steven Van De Vijver, Samir Cheikh, Glenn Heyninck (85' Jarno Rombaut), Killian Vereecken (80' Ibrahim Ben Sellam), Yuran Da Cunha, Dario Van Spittael