KFC Vrasene 4 - 2 Sparta Waasmunster

• Samir Cheikh
  • Nick De Smit
  • Steven Van De Vijver

Substituted: Jarno Rombaut (Middenvelder)

Went out: Nick De Smit (Middenvelder)
    Substituted: Roy Takx (Middenvelder)

Went out: Matthias Coekaerts (Middenvelder)
    Substituted: Tim De Caigny (Middenvelder)

67' Largo Konrad
    65' Steven Van De Vijver
    63' Steven Van De Vijver
    49' Samir Cheikh
    39' Nick De Smit
    55' Jonas Catrysse
    44' Jonas Catrysse
    73' Nick De Smit
    68' Steven Van De Vijver
    52' Tim Vertongen
    90' Jonas Van Dyck

KFC Vrasene heeft dit weekend een ruimte thuisoverwinning geboekt. Het won met 4-2 van Sparta Waasmunster. De bezoekers maakten tot twee maal toe een achterstand goed, maar uiteindelijk trok Vrasene aan het langste eind.

De eerste kans kwam er in de 2’ en was voor Vrasene, maar de poging van Van De Vyver werd op de lijn gered. Langs de overkant haalde Vermeulen uit met een schot naar de korte hoek, maar Bettens bracht redding. Op het halfuur haalde Pringels uit met een harde vrije trap, deze keer kon Bettens de bal in hoekschop duwen. De openingstreffer viel in de 38’. Na een lange vrije trap van Bettens ging De Smit aan de haal met de bal, en nadat hij doelman Vermeulen had uitgespeeld kon hij de 1-0 tegen de touwen leggen. 3’ later was ook Cheikh dicht bij een doelpunt, maar doelman Vermeulen werkte zijn poging voorlangs. De daaropvolgende hoekschop werd over doel gekopt door Konrad. Toch lukten de bezoekers nog voor de rust de gelijkmaker. Nadat Bettens een laag schot in de voeten van Cattrysse duwde kon die de 1-1 in doel leggen.

Al vroeg in de tweede helft klom Vrasene opnieuw op voorsprong. In de 48’ kreeg het een strafschop na handspel, het was Cheikh die de 2-1 in doel mocht trappen. Opnieuw was de voorsprong van korte duur, want in de 54’ kon Cattrysse een lage voorzet in doel leggen (2-2). Vrasene maakte zich opnieuw sterk en lukte de 3-2 in de 62’ nadat Van De Vyver een hoekschop in doel kon koppen. 4’ later was het helemaal over en uit nadat ook Konrad een hoekschop voorbij Vermeulen in doel kopte (4-2). In de 81’ was De Smit nog dicht bij een doelpunt, maar na een snelle tegenaanval plaatste hij de bal net naast de kruising.
    Volgend weekend trekken we naar het veld van Heikant Zele. Supporters op post!